• (Android) פאזל בלוק עץ - משחק בלוק לפתוח מטבעות

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ פאזל בלוק עץ - משחק בלוק ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ פאזל בלוק עץ - משחק בלוק IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ לפתוח מטבעות ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ פאזל בלוק עץ - משחק בלוק 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    אני מאוד אוהב את זה, רק לא את כל מודעות המשחק שביניהם

    כייפ לשחק .בהרבה הנאה

    ומשחק מעניין .

    נחמד מאוד. חבל שגוגל פליי כל כך חמדנים עם המודעות שלהם. כפתור סיבוב צריך.

    Sestavljanka Lesenih Kock Sestavljanke bvaa

    משחק חמוד חשיבה

    המשחק קופא לאחר מספר מהלכים בלבד. היה משחק נהדר לפני העדכון האחרון.

    Wood Block Puzzle - Block Game Puzzle qvpy

    זה ממכר מאוד

    המשחק הזה אמור להיות טטריס. עם זאת, כדי לסובב את הבלוקים אתה צריך לצפות בפרסומות. זה מעצבן. יש לסובב את כיווני הצורה שהם "באקראי" בוחרים עבורך כדי לנצח במשחק. צפיתי ביותר משש מודעות בפחות משתי דקות של משחק. הפרסומת למשחק הזה מציעה שאתה צריך את IQ של איינשטיין כדי לשחק במשחק הזה. אני לא חושב שאיינשטיין היה מבזבז 30 שניות על זה. אם הם היו מאפשרים סיבוב של הבלוקים בחופשיות, אז המשחק הזה יהיה נהדר.

    יופי

    אני אוהב את המשחק אבל יש לי בעיה אחת גדולה. המשחק אומר שאין לי יותר מהלכים אבל עדיין יש לי רוטטורים שיתנו לי מהלך אבל זה לא נותן לי הזדמנות להשתמש בהם כשאני מניח אסטרטגית בלוקים!

    זה משחק פשוט מרגיע. המודעות אחרי הכל קצת פולשניות, אבל אני מבין. בגלל זה זה בחינם. אם אתה מכבה את ה-Wi-Fi בזמן שאתה משחק, הם נעלמים. רק תזכור להפעיל אותו שוב, לעדכן וכו'.

    אחלה משחק

    משעשע... אני אוהב את זה.... ב-FiRST.. אבל


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :