• (Android) Last Fortress: Underground لامحدود کرسٹل ہیک

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Last Fortress: Underground ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Last Fortress: Underground IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ لامحدود کرسٹل ہیک ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Last Fortress: Underground 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    اینڈرائیڈ / سیمسنگ ٹیب ایس 7 پر گیم انسٹال کرنے میں ایک بار پھر دشواری۔ یہ انسٹال کرتا ہے اور پھر کہتا ہے انسٹال جب یہ ختم ہو جائے، تو کبھی نہ ختم ہونے والا لوپ۔ کوئی فائلیں نہیں (جو میں ڈھونڈ سکتا ہوں)۔ اب 24 گھنٹے کوشش کی۔ کبھی بھی 1.263 پر اپ ڈیٹ نہیں ہوگا۔ ورژن میں نے ہر چیز کی کوشش کی ہے، کچھ بھی کام نہیں لگتا ہے. کیا ایپ 850 Mb ہے؟؟

    Last Fortress: Underground Strategie bxsw

    اب تک بہت اچھا، چھوٹی چھوٹی خرابیاں لیکن سب سے زیادہ، بہت اچھا۔

    اچھا کھیل. اب میں کنگڈم 36 میں کسی بھی غلطی پر کھیل سکتا ہوں۔

    مجموعی طور پر مہذب کھیل. کچھ خصوصیات ہیں جو گیم میں نہیں ہیں جو ہونی چاہئیں۔ اتحاد کے اراکین کے درمیان وسائل کا اشتراک، اور آن لائن نہ ہونے پر وسائل کی حفاظت کے لیے والٹ۔

    یہ کھیل ہمیشہ منجمد رہتا ہے۔ گروپ چیٹس میں کبھی بھی ٹائپ نہیں کر سکتا، اور یہ ہر 5 منٹ میں مجھے بوٹ کرتا ہے۔ یہ ایک اوور آل گڈ اسٹارٹیجی گیم ہے۔

    Last Fortress: Underground रणनीति ild

    یہ گیم بہت اچھا ہو گا اگر آپ کو ادائیگی نہ کرنی پڑے... اگر اسے پی سی پر کھیلا جا سکتا ہے۔

    کاش وہ دوبارہ بھرنے والے مسئلے کو ٹھیک کر دیتے۔ یہ بہت اچھا ہے کہ آپ کے پاس ایسا کارکن ہو سکتا ہے جو خود بخود کھانا بناتا ہے، لیکن یہ واقعی بیکار ہے کہ جب آپ دوسرے کارکنوں کی توانائی کم ہو جاتی ہے تو آپ ان کو بھر نہیں سکتے۔ اس لیے ان کے پاس 50 فیصد سٹیمینا ہے اور وہ کام نہیں کرنا چاہتے اور وہ کہتے رہتے ہیں کہ وہ سونا چاہتے ہیں لیکن سو نہیں سکتے۔ تو میرے پاس کھانے کے 2.2 ملین کین ہیں وہیں بیٹھا ہے کیونکہ میں انہیں نہیں کھلا سکتا اور چونکہ وہ بھوکے ہیں، ہر چیز میں زیادہ وقت لگ رہا ہے۔ وہ مسائل سے آگاہ ہیں لیکن اس پر کچھ نہیں کیا جا رہا۔

    آپ کو ایک موڈ شامل کرنا ہوگا تاکہ حملہ نہ ہو، اور حملہ نہ کریں! کیونکہ میں اپنا قلعہ بنانے میں دلچسپی رکھتا ہوں، لیکن اس کے لیے کسی پر حملہ نہیں کرنا اور وقت ضائع نہیں کرنا۔ میں صرف وقت کے ساتھ کھیل کا دورہ کرنا چاہتا ہوں، قلعہ تیار کرنا چاہتا ہوں، ٹھنڈا رہنا چاہتا ہوں، کام کے بعد آرام کرنا چاہتا ہوں، لعنت ہے، لیکن میں ایسا نہیں کر سکتا کیونکہ ہر روز کوئی میرے وسائل کو لوٹتا ہے۔ میں یہ گیم کھیلنا جاری نہیں رکھوں گا۔ پابندیوں کے ساتھ موڈ شامل کریں!!!

    حالیہ اپ ڈیٹ میرے ہیروز میں سے کوئی نہیں کھا رہا ہے اور موڈ 50% پر پھنس گیا ہے، میرے کھانے کے ذخائر 900,000 سے زیادہ ہیں۔ میرے ہیرو ڈنر پر جائیں گے اور کھانا کھاتے دکھائی دیں گے، لیکن مزاج نہیں بدلتا...

    یہ کھیل نئے کھلاڑیوں کے لیے خوفناک ہے۔ پہلے ٹیوٹوریل کی پیروی کرنا اور سمجھنا مشکل ہے کہ کامیابی کے لیے کیا ضروری ہے۔ کہانی کا انداز خوفناک ہے۔ پہلے آپ کاموں کو مکمل کرنے کے لیے دنوں کے صفحات کو فالو کرتے ہیں اور پھر 4 دن کے صفحے کو لائیک کرنے کے بعد یہ نقشہ کے مشن کو مکمل کرنے کے لیے ریڈار کی نظر آنے والی اسکرین پر سوئچ کر دیتا ہے جسے آپ مکمل بھی نہیں کر پاتے کیونکہ آپ کے پاس کافی فوج نہیں ہے۔ یہ الجھن اور مشکل ہو جاتا ہے جلدی! تجاویز: ٹیوٹوریل اور اسٹوری موڈ کو بہتر بنائیں، اور دکھائیں کہ مزید دستوں/طاقت کو کیسے بڑھایا جائے۔

    یہ مزے کی بات ہے، لیکن مجھے لگتا ہے کہ ڈویلپرز کھیلنے کے اخراجات کی ادائیگی کے ساتھ اپنا دماغ مکمل طور پر کھو چکے ہیں۔$50؟ میں اس قیمت پر ایک حقیقی PC ویڈیو گیم حاصل کر سکتا ہوں۔ میری کسی بھی رکنیت کی اتنی قیمت نہیں ہے۔ ہیک، میرا انشورنس اتنا زیادہ نہیں ہے۔ گیم اتنا اچھا نہیں ہے کہ ادائیگی کرنے پر بھی غور کیا جا سکے زیادہ تر مسلسل اپ ڈیٹس کی وجہ سے جو کبھی کبھی آپ کی ترقی کو دوبارہ ترتیب دیتے ہیں۔ اس بی ایس کے ساتھ مجھے یاد کریں۔ اس کے علاوہ، میں اپنے اتحاد اور کنٹرول کے لیے ان کی جدوجہد کے ساتھ مکمل افراتفری سے لطف اندوز ہو رہا ہوں۔

    عام جنگی کھیل۔ گہری جیب والے لوگ کھیل چھوڑنے کے لیے کمزوروں کو ذبح کرتے ہیں۔ بہت مزہ.

    کچھ خرابیاں ہیں۔ ہیرو کی بندوق اس کے سر پر تیر رہی ہے۔ کچھ کان نظر آتی ہے لیکن اس پر ظاہر ہونے والے آئیکن کو منتخب نہیں کر سکتے۔ جب ہم اسکرین کو چھوتے ہیں تو کچھ عجیب لہر نمودار ہوتی ہے۔

    مجھے یہ گیم بہت پسند ہے.. میں یہ گیم کسی بھی ری چارجنگ کو وائٹ آؤٹ کر رہا ہوں اور ایک بڑی بات یہ ہے کہ اگر کوئی وہاں زیر زمین شہر کو ترقی دینے کے لیے کوئی رقم ادا نہیں کرتا ہے تو اس میں کوئی حرج نہیں ہے اگر وہ پیسے دیں تو انہیں تیزی سے طاقتور بننے کا فائدہ ہے اور اگر وہ پیسے نہیں دیتے وہ تیزی سے طاقتور نہیں ہوتے لیکن.. وہ کچھ عرصے بعد طاقتور ہوتے ہیں... مجھے یہ گیم پسند ہے...


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :