• (Android) Magic Jigsaw Puzzles - Game HD mod משאבים רבים

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Magic Jigsaw Puzzles - Game HD ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Magic Jigsaw Puzzles - Game HD IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ mod משאבים רבים ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Magic Jigsaw Puzzles - Game HD 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    הייתי נותן 0 כוכבים אם הייתי יכול.. משחק נורא. לא יכול לראות את הקצה של המודעות כל הזמן צצות בצד. ואיפה הקסם? הפאזל לא זז כפי שפורסם

    Magic Jigsaw Puzzles - Game HD Puzzle vvft

    יש לצפות במודעה עבור כל חידה. ואז צצה מודעה באמצע חידות גדולות יותר.

    זה כיף! עדיין לא בטוח מה המשמעות של כל התגמולים אבל זה כיף לעשות את החידות. כן, יש מודעות אבל אם אתה צופה בהן אתה מקבל פרסים והמודעות קצרות ואפילו מעניינות. דרך מהנה להעביר את הזמן אם אתה מחכה למישהו או למשהו.

    קכ-נדנּננגמב סכ-נשנדנדעדגיגגגגנצגגצדחגחמגצבחבחבחבחסידיחגחבחגחחגחגיחגיחגחגיכייכייכצסיגייגטק אני לא משחק ילדים לא היה לך חבר אתה ואני לא רוצה ללכת על חבל ארץ אני רוצה ללכת על החבל. אחרי היסטורית לא רוצה צומי לא רוצה ללכת עם אחרים לא משחק תפקיד מרכזי טיפול באנשים פסי ווליום לא רוצה ללכת עם אני מתכוון לראות את הסרט אני לא משחק ברואל אני עוקב אחרי בבקשה עזרה דחופה שאני מדליק אשמח בבקשה אנשים

    עבד בסדר, עשיתי את העדכון, עכשיו הוא קורס בכל פעם שאני מנסה לשחק,

    Magické Puzzle: Jigsaw Puzzles Hlavolamy mbn

    יותר מדי מודעות ויותר מדי מודעות בליטות.

    כייפי מאוד

    אני מאוד אוהב את משחק הפאזל הזה אבל שילמתי על שום פרסומות ולמרות שאני לא מפריע יותר לפרסומות, אני נקטע מהמתנה הזו שצצה ומפריעה לי. כמו כן, בכל פעם שאני חוזר כדי להמשיך בפאזל, או להתחיל פאזל חדש, אני נתקע בצפייה בפרסומת של 30 שניות. לבסוף, מסך האתחול נתקע ואני צריך לצאת מהאפליקציה ולפתוח אותה בחזרה כדי להפעיל אותה. מתסכל.

    נחמד מאוד

    לרוב החידות באפליקציה הזו אתה צריך לשלם כדי לגשת, ובכל פעם שהמסך שלך הולך לישון אתה צריך לצפות במודעה אחרת כדי לשחק. זה באמת מוריד מהסיפוק מהמשחק. חוץ מזה הפאזלים עצמם טובים והמשחק נוח. אם הייתה יותר גישה חופשית ופחות פרסומות הייתי משחק לעתים קרובות יותר.

    זה בסדר רק מה שצריך לעשות את הפאזל אז לא רואים את התמונה וזה מבלבל

    אני אף פעם לא מדרג שום דבר אבל אני כן אוהב את הפאזלים האלה. לא רק שאתה עוזר למוח שלך אתה גם רואה מקומות יפים בו זמנית

    בטעות מחקתי את האפליקציה ולא ממש הצלחתי להתקין ולא הצלחתי למצוא שוב את המדויקת שהייתה לה 5000 נקודות תגמול אני לא אוהב את כל התוספות הן הכי מעצבנות עדיין שונא את פרשנות התוספות מאוד מאוד מעצבן עם כל הפרסום

    אהבתי את זה עד שהמשחק היה מושהה ואז מציג מודעה ואז האפליקציה הייתה נעצרת ונסגרת.

    פעם אהבתי את זה עד לפרסומות התמידיות. עכשיו זה אפילו יותר גרוע. 10-12 מודעות במהלך פאזל זה יותר מדי

    אני אוהב את הפאזלים. אני שונא שברגע שאני משלים את הפאזל הוא מכוסה על ידי הקלפים.. הייתי רוצה להסתכל על הפאזל שהושלם לפחות לכמה שניות כפאזל. צפייה בתמונה מאוחר יותר היא כמו להסתכל על כל תמונה אחרת. אני רוצה את הסיפוק של ליהנות מההישגים שלי.

     

    מודעות שלא תוכל לחזור מהן. לא אכפת לי לצפות בפרסומות. אבל כשמודעה לא תחזיר אותך בחזרה? ואתה צריך להתקין עוד משחק שאתה לא רוצה או להפעיל מחדש עד שתקבל מודעה ש-WILK תחזיר אותך? זה פשוט יותר מדי זמן שנדרש כדי לשחק רק פאזל אחד. עדכון: עכשיו זה פשוט לא יטען את הפאזלים!

    פעם נהניתי מאוד להירגע עם הפאזלים היפים שלך, אבל עכשיו אני מופרע עם 4 - 5 מודעות בזמן שאני מנסה להשלים פאזל. זה מאוד מייאש. לא הפריע לי פרסומות לפני או אחרי השלמת פאזל, אבל לא באמצע משיכת חלק פאזל ולא 5 פעמים במהלך פאזל אחד. אני כמעט מוכן להסיר את ההתקנה של האפליקציה שלך.

    פעם זה היה אחד המשחקים האהובים עלי עכשיו זה מבאס. לוקח יותר מ-5 דקות להוריד פאזל. התרחקתי מעשרות אלפי נקודות.

    שיניתי את התצוגה שלי מ-5 ל-0 כי זה לא עובד בטאבלט שלי יותר הסרתי אותו והתקנתי מחדש ושום דבר לא השתנה

    מְשַׁעַשֵׁעַ. חלק מהתוספות ואירועים חודשיים מגיעים עם סאונד מעצבן שלא ניתן להשתיק.

    תמונות נחמדות מאוד. פועל בצורה חלקה.

    Flying Muscle Car Robot Transform Horse Robot Game Dobrodružné him

    שיחקתי במשך שנים וזה עדיין משחק הפאזל הטוב ביותר אבל ההפרעה המתמדת החדשה של המשחק שלי משגעת אותי וכך גם המדיניות החדשה של מתן מטבעות באמצע המשחק במקום בסיום. מה דעתך על אפשרות החלפה-1 לשחק משחק עבור מטבעות ולתת לאנשים שרוצים לקבל את המודעות המתוזמנות לעשות זאת ול-2 אלו שרוצים להירגע, יורשו לשחק את כל המשחק ללא הפרעה תמורת פחות מטבעות. הגישה המתמדת לשרת מאטה את המשחק - זה יכול לקחת 2 דקות לטעון פאזל וההפסקה שלי נגמרה!

    בתור חדש במשחק חידות, אני מתמכר במהירות


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :