• (Android) Ninja warrior: seiklusmängude legend petukood rohkem punkte

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Ninja warrior: seiklusmängude legend ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Ninja warrior: seiklusmängude legend IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ petukood rohkem punkte ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Ninja warrior: seiklusmängude legend 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Online Seiklusmängud poisid - tasuta mängud kõigle!

    Džungli seiklused supermaailmas 33.20.3.1.4 MOD (piiramatu ...

    põhjus, miks ma hindasin seda mängu kahe tärniga, on see, et kahel põhjusel: 1 reklaamid, neid on palju 2 mängu on nii raske mängida, on suurepärane, see on vaid üks viga, mis sundis mind andma teile kaks tärni, palun parandage see probleem reklaamidega, mäng on suurepärane!

    Mäng on tõesti hea. Kuid 3 tärni antakse, kuna juhtnupud on liiga väikesed ja fikseeritud. Paljud mängijad teatasid sellest, kuid arendajad ei kuula seda. Ei anna 5 tärni enne, kui probleem on lahendatud.

    Mäng on lõbus ja sõltuvust tekitav, kuid kuna reklaami ei laadita, jääte ilma teenitud auhindadest ja preemiate teenimise pakkumistest. Mäng pakub aga täiendusvõimaluste eest palju tasu.

    Rumalad kontrollid.. hüpped on liiga kalkuleeritud ja tõkke ületamiseks peab sooritama ainult teatud viisil.. ka veel 2020. aastal 16:9 apsekt suhtega.. tüütud kinoribad mõlemas otsas.. btw hea kontseptsioon ja mänguviis

    Nii et see mäng on tegelikult ninja arashi halb Ripoff. Ma ütlen teistele, et nad mängiksid pigem ninja arashit kui seda, millel on mängu tegelik lugu ja palju rohkem tasemeid

    Arvutimänge tootvad ettevõtted. Edukas algus. Kuidas luua ...

    Juhtimine on väga väike. Tegevus on väga aeglane.

    Ma ei jõua lõpptasemele, mul ei ole piisavalt papüüruselaadseid esemeid... Mul on 2 tk puudu... Aga ma ei näe, kuhu peaksin nende saamiseks tagasi pöörduma, pole selge... Ja Ma ei taha veel kord KÕIKI tasemeid mängida...

    Sa sured lihtsalt kõndides. Ma arvan, et on probleeme, mida ma lihtsalt kõnniksin ega sureks midagi. Ma ei tea, mis toimub, kuid ma ei suutnud taset ületada, seega andsin alla.

    Ninja Arashi täpne koopia. See mäng on selle visuaalide ja helidega võrreldes palju parem. Pettumust valmistav.

    Karate King Kung Fu Fight Game – Rakendused Google Plays

    See on nõme, kui boss võitleb surmaga ilma puudutamata, nupu suuruse juhtimine, mängusisese helijuhtimise kulud peavad oskuste täiendamiseks olema madalad...


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :