• (Android) Super Mario Run kupons

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Super Mario Run ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Super Mario Run IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ kupons ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Super Mario Run 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Ja KĀDS nepatīk lai nevērtētu tiki dzēš ara

    Super Mario Run कार्रवाई iavx

    Šī spēle ir jautra un vienkārša. Tas ir līdzīgi kā spēlēt Super Mario Bros. Man patīk skriet, lēkt, dauzīt, vākt monētas, izmantot jaudas, atbloķēt līmeņus un aizstāvēt sevi no Goombas, Koopa Troopas un citiem ienaidniekiem. Šajā spēlē var iekļaut arī kontrolpunktus. Mario var vienkārši skriet, līdz tiek pie karoga. Šīs spēles vadīklas ir vienkāršas. Es varu vienkārši pieskarties ekrānam, lai Mario lēktu uz ienaidniekiem un pāri klintīm. Šī spēle man liek pateikt "wahoo!".

    Nevar atvērt

    Lai gan šī spēle ir jautra, tās spēlēšana ir nomākta. Precīzāk sakot, šī spēle ir nomākta, gaidot, lai spēlētu. Spēlētāji ir spiesti gaidīt X minūšu skaitu starp atskaņošanas sesijām remiksa līmeņos, un šis laiks palielinās, kad viņi spēlē. Šis gaidīšanas laiks acīmredzami tiek noņemts, ja jūs pērkat pilnu spēli, kas arī atbloķē vairāk līmeņu, taču tas tikai liek man justies tā, it kā es tiktu sodīts par spēles bezmaksas versijas spēlēšanu.

    Super Mario Run Akcijske igre jnv

    Ļoti jautri 10/10 vienīgā problēma ir tā, ka ir patiešām grūti iegūt citus varoņus, izņemot tos 10/10. '

    Spēle ir jautra, bet es domāju, ka 10 dolāri vai manā gadījumā eiro ir nedaudz par daudz spēlei, kuru jūs, iespējams, pārspēsiet pēc stundas

    Man ļoti patīk šī spēle! Tas ir jautri, savdabīgi un ir neticami aizraujoši spēlēt. Vienīgais ir tas, ka pēc pasaules pirmās pabeigšanas par to ir jāmaksā... Kas, godīgi sakot, ir mazliet muļķīgi. Es domāju... Nopietni


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :